Texturarea unei masini in 3DS Max – BMW seria 1

Citeste inainte de a incepe

Asa cum am promis, am facut si acest tutorial in care explic cum se textureaza o masina 3D folosind Unwrap UVW’s (practic e continuarea celui cu modelarea BMW-ului. In acest tutorial am folosit Photoshop CS3 pentru a face textura si Vray pentru randare. Daca imi apreciati munca si vreti modele 3D gratis si tutoriale video, puteti dona o mica suma ce va ajuta la mentinerea website-ului. Puteti dona apasand butonul “Donate”. Sau puteti ajuta in alte moduri. Puteti ajuta prin vizitarea banerelor de pe site sau prin postarea unor tutoriale. Orice ajutor este binevenit.. Mai jos, aveti rezultatul tutorialului.

Sa incepem

1.Mai jos aveti modelul ce l-am realizat in ultimul tutorial. Daca nu ati urmat tutorialul, click AICI. Avem doar jumatate de masina pentru ca inca nu am folosit symetry. Textura care o voi face pe o parte se va face automat pe partea cealalta. Din pacate textul se vede ca in oglinda pentru ca ar dura prea mult sa fac amandoua partile si deja m-am saturat sa scriu la acest tutorial. Imi pare rau ca nu am putut pune modelul la download dar deja se aduna ceva GB la bandwidth si nu vreau sa risc. Asta e, fara donatii = fara cel mai bun serviciu = fara download

2. Trebuie sa spun ca am modelat pana la urma farurile si stopurile spate pentru ca e mai bine asa. Mai jos avet 2 wireframe-uri de la far si de la stop.

3. Uniti Caroseria masinii, capota, oblinzile , usile,bara fata si bara spate, pragurile si portbagajul pentru a face un singur obiect.

4. Acum, avand toate caroseria selectata, alegeti “unwrap uvw’s” din lista modifier, dupa care selectati “Face”

5. Apasati CTRL+A pentru a selecta foate fetele dupa care apasati butonul “Edit…”

If you really appreciate our work and want to help us to maintain the website alive you can help us with a small donation.
forum-banner
This post was written by

5 Comments on "Texturarea unei masini in 3DS Max – BMW seria 1"

  • IMMJG

    Buna treaba..!Ma bucur ca avem si noi un tutorial il lmb. romana chiar daca nu este video!Tine-o tot asa :))

  • Florinel42

    Am si eu o problema daca ma puteti ajuta! Imi apare o eroare <> Din ce cauza apare? Fisierul 3ds are 217 Mb, o fi prea mare? Am Athlon II x2 2800,3 Gb Ram, GT430 1 Gb!

  • Florinel42

    ”The application has run out of memory and will now close”

    • Ai nevoie de mai multi rrami. Sunt prea multe poligoane in scena si nu ai destula memorie ca sa le incarce pe toate. Data viitoare foloseste forumul

      • Florinel42

        Ok, multumesc pentru raspuns!

Leave a Reply