Texturare minge fotbal

Acest tutorial este partea urmatoare din ultimul meu tutorial, cel cu modelarea mingii de fotbal. In acest tutorial am explicat cum se textureaza o minge de fotbal folosind modifierul “unwrap uvw”.

Mai intai faceti acest obiect, pe care l-am facut si in primul tutorial :

1. Convertiti-l in “Editable Poly”
2. Selectati toate marginile si folositi comanda “Split”(la fel ca in tutorialul trecut)
3. De aici incepem noul tutorial.In “Modifier List” cautati “Unwrap UVW” si faceti click pe el

4. Apasati “Edit” :

5. O noua fereastra va aparea.Faceti click pe acea casuta(2) ca sa va fie mai usor sa lucrati.Pe partea dreapta,langa “Unwrap UVW” selectati “Face”(1) apoi selectati totul intr-o fereastra noua.Cand selectati,puneti-le in patratul albastru(3) :

6. Apoi faceti asta : Mergeti la “Mapping->Flaten Mapping” si cand apare fereastra,unde spune :
“Face Angle Treshold: 45,0″,schimbati cu “20”,apoi OK.

7. Daca ati facut totul ca mine,o sa aveti acest rezultat :

8. Urmatorul lucru va fi sa facem un “Render”,si sa il texturam in Photoshop.Si incepem.Prima data,mergeti la “Tools->Render UVW online casino Template…” :

Acum puteti schimba culoarea “default” cu orice culoare vreti (este culoarea patratelor),puteti schimba si rezolutia la En collaboration avec le casino se compose egalement de Blackjack, Roulette et Baccarat et peu de temps. imagine (eu foloses 1440×1440px), si ce este important, click “Render UV Om man skulle fa tilbud om 300 % casino pa nett bonus bor man holde tungen rett i munn og lese vilkarene veldig noye, for dette er ganske uvanlig og ofte forbundet med hoye krav. Template”.

Trebuie sa arate ca a mea (picture), dati click pe discheta (marcata cu galben) Si salvati unde vreti cu extensia “.jpg” :

9. Intrati in Photoshop,deschide poza pe care ati facut-o,si vopsiti acele poligoane in negru,si cele mari cu un gri deschis.Ca aici :
bigger to light grey. Like this:

10. Dupa ce ati terminat de lucrat in Photoshop,salvati ca “.jpg” si intrati in 3D Max si bifati unde scrie “Checker Pattern ( Checker )” si selectati “Pick Texture” :

11. Selectati “Bitmap” si cautati imaginea pe care ati facut-o. Nu uitati sa bifati ca in pasul 5.

12. Ar trebui sa aveti ceva ca aceasta :

13. Acum inchideti acea fereastra,mergeti la “Material Editor”(Apasati M pe tastatura).Faceti click pe patratul marcat,Bitmap,si cautati imaginea.Nu uitati sa bifati “Assing Material To Selection” si “Show Standard Map in Main Viewport” :

14. Asta este tot,de aici folositi tutorialul curent de la pasul 5.
Final :

If you really appreciate our work and want to help us to maintain the website alive you can help us with a small donation.
forum-banner
This post was written by
Hi, my name is Cornea Andrei, the administrator of tutorial-z.com and cam-design.fr . I have 5 years of experience in 3D graphics and everything started as a hobby. Now I am looking for every kind of projects and if you need help or a custom 3D model, don't hesitate to contact me. You can use the contact form from the website or use cam-design.fr .You can contact me in English, French or Romanian

1 Comment on "Texturare minge fotbal"

  • Spyke

    Salutare, la pasul 11 spune “nu uitati sa bifati ca in pasul 5”. Nu vad la pasul 5 ce trebuie bifat :(

Leave a Reply