Modelarea unui BMW seria 1 in 3DS Max

Buna. Sa incepem un alt uimitor tutorial in care va explic cum se modeleaza un BMW seria 1 (putin tunat). Acest tutorial este mai detaliat si mai bun decat cel cu Audi TT. Daca cunosti bazele modelatrii 3D, atunci iti va fi mult mai usor sa urmezi acest tutorial. Ar trebui sa sti cum se face un chamfer, un extrude, sa muti obiectul in centru punand toate valorile la 0, etc. Nu o sa repet la infinit “click pe patratelul de la chamfer”, sau “… de la extrude” pentru ca ar trebui sa stiti aceste baze. Daca acesta este primul model 3D pe care vreti sa il faceti eu zic ca nu are rosts a va apucati, cu toate ca este detaliat, nu o sa va ajute sa va imbunatatiti cunostintele 3D din moment ce nu cunoasteti bazele. La finalizarea tutorialului nu uitati sa lasati un comment, criticile sunt acceptate (asa mai invat si eu cate ceva). Era sa uit, daca cumva aveti posibilitatea de a dona, o puteti face prin apasarea butonului “Donate” de la sfarsitul tutorialului. Acest lucru ma va ajuta sa mentin site-ul deschis cat mai mult timp. Daca nu aveti posibilitatea de a dona , atunci sigur aveti cateva minute pentru a visita bannerele de pe website. Este gratuit, dar accesand bannerele de pe website, ma va ajuta pe mine cu cativa centi pe fiecare vizita si chiar conteaza fiecare cent. Asa cum eu mi-am petrecut o luna jumate sa scriu tutorialul, asa puteti si voi sa petreceti 2-3 minute ajutand website-ul. Mai jos aveti rezultatul tutorialului :

Ca si in celalalt tutorial am facut un fisier cu care puteti incepe in care am aranjat blueprint-ul . Il puteti downloada de AICI (este pentru 3DS Max 2009 – sau o versiune mai noua). Daca aveti o versiune mai veche atunci puteti downloada blueprint-urile de AICI , pentru ca au aceleasi dimensiuni ca si ale mele. Trebuie doar sa le aplicati pe anumite planuri si puteti incepe tutorialul

Sa incepem :

1. Deschideti fisierul pe care tocmai l-ati downloadat si ar trebui sa aveti asta (pentru cei care au downloadat blueprint-urile, le aranjati ca in imaginea de mai jos)

2. Acum, o sa postez doar imaginile inc are va voi arata cum se modeleaza. Nu cred ca e necesar sa zic la fiecare pas “tineti shift si trageti”. Pentru ca e acelasi lucru pana la urmatorul pas. Doar urmati imaginile, asigurati-va ca aveti vertexii in acelasi loc in fiecare viewport si evitati triunghiurile. Ma refer sa nu aveti forme trunghiulare pe suprafata modelului. Ca sa faceti modelul transparent, apasati ALT + X. Si cel mai important lucru daca esti incepator, fi sigur ca ai vertexii sudati (uniti)

3. Am create acele margini din mijloc folosind “Connect” . Selectati toate marginile verticale apoi le conectati.

4.Continuati folosind bazele modelatii 3D. Mai intai facem forma, apoi adaugam detaliile

5. Folositi “Connect” pentru a conecta aceleasi margini ca si mine. Aveti grija sa nu mutati marginile din loc .

If you really appreciate our work and want to help us to maintain the website alive you can help us with a small donation.
forum-banner
This post was written by

3 Comments on "Modelarea unui BMW seria 1 in 3DS Max"

Leave a Reply