Modelarea masinii in 3DS Max – Audi TT

Am vazut pe multe site-uri care sunt in limba romana ca se cauta un tutorial despre cum se poate modela o masina in 3DS Max si daca tot am ceva cunostinte am zis ca ar fi bine sa dezvalui si altora “secretul” care sta in spatele modelarii 3D. Am facut acest tutorial in 2 saptamani si jumatate si sper sa fie pe intelesul tuturor. Daca pe parcursul acestui tutorial nu ati inteles ceva anume, lasati un comment iar eu o sa raspund cat de repede pot. Ce astept in schimbul acestui tutorial ? Nimic : tutorialul este gratuit cu toate ca sa muncit foarte mult la el, insa puteti si voi si voi sa postati un tutorial si sa arati si tu ce sti sa faci . Nu conteaza daca este un tutorial pentru incepatori pentru ca nu toti ne-am nascut invatati iar daca nu urmezi tutorialele pentru incepatori, nu vei ajunge niciodata sa intelegi programul in care lucrezi.

Despre tutorial :

– In acest tutorial o sa modelam un Audi TT (2008). Aveti blueprint-ul mai jos, dar eu am pregatit deja documentul in care o sa lucram. Il puteti downloada de AICI (e pentru 3ds max 2009 sau mai nou). Parerea mea este ca ar fi mai bine sa il downloadati ca sa lucram toti in acelasi fel. Sa nu fie la unu planurile mai strambe , la altu mai drepte. Dupa ce ati downloadat fisierul, il dezarhivati si deschideti acel fisier 3DS Max. Hai sa incepem:

1. Dupa ce ai downloadat arhiva si ati deschis fisierul in 3DS Max, dezarhivati si blueprint-ul iar apoi aplicati pozele pe acele planuri care le-am pregatit pentru voi. Aveti grija sa nu le miscati. Verificati poza de mai jos in cazul in care nu stiti cum trebuie aplicate pozele.

2. Dupa ce ati terminat de pus pozele, selectati toate planurile apoi dati click dreapta > object properties. Debifati “Show Frozen in Gray” si bifati “Freeze”. Acest lucru nu va permite miscarea planurilor in timpu modelarii.

3. Sa incepem sa modelam . De aici incolo o sa incerc sa fac poze cate mai precise ca sa fie pe intelesul tuturor. Faceti un tub la aripa din fatza si il pozitionati la fel ca in poza de mai jos. Valorile tubului le aveti in poza.

4. Avanad tubul selectat, dati click dreapta > convert to > editable poly. Apoi stergeti poligoanele din spatele si marginile tubului si le lasati doar pe cele din exterior.

5. Acum mai avem de sters doar ce depaseste caroseria (in jos). Verifica poza in cazul in care nu esti sigur :

If you really appreciate our work and want to help us to maintain the website alive you can help us with a small donation.
forum-banner
This post was written by

1 Comment on "Modelarea masinii in 3DS Max – Audi TT"

Leave a Reply